Co se stalo s filmovými plakáty?
Případalo vám někdy, že ten plakát k novému letnímu trháku jste už někde viděli? To se vám mohlo lehce stát, YouTuber GoodBadFlicks nám poví něco o tom, jak se filmové plakáty stávají dost monotónními.
Přepis titulků
Co se sakra stalo s filmovými
plakáty a přebaly obecně? Dříve měly plakáty styl,
který vás hned zaujal. I videohry měly úžasné
ručně malované přebaly. Dneska je všude chlápek se zbraní nebo v poslední době
i hostující sportovní hvězda. Dneska nebudu mluvit o hrách,
ale o filmových plakátech, a proč vypadají jako přes kopírák. Pamatujte, nebudu mluvit o kvalitě filmu,
jen o kvalitě filmového plakátu.
Dříve vás plakáty hned zaujaly. Zajímavé barvy, hezký design nebo jen vypadal cool. Podívejte se na původní plakát k Pátku třináctého. Obrys vraha, jehož tělo vyplňuje les a potenciální oběti. A to se sloganem: "Byli varováni... Jsou odsouzeni k záhubě..." "A v pátek třináctého je nic nezachrání." Zlověstné, strašidelné a unikátní. Jaký byl plakát remaku?
Jason Vorhees stojí v lese pod sloganem: "Vítejte u Crystal Lake." Měl to být reboot pro nové publikum. Pokud potencionální publikum o Pátku třináctého nikdy neslyšelo, tak nebudou tušit, co je to Crystal Lake ani kdo je ten chlap. Podobný problém nastal u Noční můry v Elm Street. Máte tu originál, který vyniká spoustou zajímavých detailů, proti plakátu rebootu, kde Freddy jen stojí.
Místo abych vybíral jednotlivé plakáty, zaměřím se na ty nejhorší z nejhorších. Tohle jsou nejběžnější styly plakátů dneška. Prvního druhu je spousta. Modrozelená a oranžová. Každý grafický designér vám řekne, že když vezmete barvy z opačných stran kruhu, tak se budou doplňovat. Červená a zelená, žlutá a fialová a i modrozelená a oranžová. Červená a zelená se hodí pro něco vánočního, ale modrozelená a oranžová se hodí pro cokoliv.
Kontrast těchto barev opravdu vyniká. Jaký je s tím problém? Stalo se to tak běžnou kompozicí, hlavně u letních trháků, takže máte zároveň několik filmů s podobnými plakáty. I na internetu i v obchodě vypadají všechny stejně. Není divu, že Asylum dokáže lidi oklamat. Další jsou plakáty s obřími vznášejícími se hlavami.
Chápu, že chcete ukázat hvězdné obsazení, ale tohle je lenost. Vezmete téma filmu a vložíte ho do spodní části plakátu pak umístíte hlavní hvězdu do středu a další herce po stranách, sestupně podle popularity. I skvělý plakát z Nezastavitelného se splašeným vlakem studiu nestačil, takže tam museli vmáčknout hlavy Denzela Washingtona a Chrise Pinea. Filmy ze série Vřískot mají různé podobné variace, kdy se hlavy vznáší v pozadí a herci jsou níže.
Pokud je to romantické drama, jsou to dvě vznášející se hlavy nad pláží. Pokud se jedná o film Nicholase Sparkse, tak jsou detail dvou líbajících se lidí. Nad pláží... Pokud ve vašem filmu hraje velká hvězda, samozřejmě, že chcete, aby to lidé věděli. Ale co když herci ještě nejsou moc známí? V roce 2007 veřejnost ještě moc nevěděla, kdo jsou to Shia LeBeouf a Megan Fox. Studio už vytvořilo plakát s modrou a oranžovou, tak vytvořilo jeden i se vznášejícími se hlavami.
Protože herci tehdy nebyli ještě příliš známí, tak na plakát umístili vznášející se hlavy robotů. Jo, protože Optimus Prime, Bumblebee a Megatron jsou důležité postavy. Někdy jsou takové plakáty dokonce ještě hloupější. U Xmen: První třída máte tyhle super černobílé plakáty se siluetou Magneta a Profesora X. Vynikají díky kontrastu mezi bílou a černou.
Ale to studiu nestačilo, Museli tam umístit hlavy Michaela Fassbendera a JameseMcAvoye. Vypadá to jako práce středoškoláka, co to poprvé zkouší s Photoshopem. I když jsou tyhle plakáty mizerné, tak následující jsou ještě horší. Tohle je text přes hlavu nebo obličej hlavního hrdiny. Jennifer Lawrence mám rád, ale jak mě má detail jejího obličeje s nápisem Dům na konci ulice nalákat na film? Na plakátu k filmu Sedm životů se píše o tajemství a o Willu Smithovi.
Anthony Hopkins zastřelil svou ženu. Jupikajej, matičko Rusi. Bůh hromu. Spousta slov. Budete znát její jméno? A předtím nebo potom, co si zapamatuju jeho jméno? Vím, je to televizní seriál, ale to je jedno. Nejhorší jsou plakáty se Sethem Roganem.
Myslím si, že je vtipný, ale už jen tenhle obličej mě od filmu odradí. Plakáty se staly tak špatnými, že to vypadá, jako by měli šablony a barevná schémata předem připravená pro různé styly filmu. Svérázný nezávislý film? Použijte zlatou a žlutou. Film o zvířatech? Světle modrá, někdy společně se zelenou, jindy s bílým úplňkem.
Akční film? Oranžová a bílá. Pokud pro svůj akční film nechcete bílou a oranžovou, tak můžete udělat plakát se zády hrdiny, který se někdy ohlíží a většinou má zbraň. Novým trendem je člověk před nějakou obří překážkou, kterou musí překonat. Horor? Detail oka. U hororu Oko to dává smysl. Ale Klíč?
Smrtící nenávi2t? Thriller? Světle modrá, většinou se vznášející se hlavou, lehce nakřivo a často s někým, kdo utíká. Romantická komedie nebo něco s erotickým nábojem? Zkuste stále populární záběr mezi ženskýma nohama. Když mluvíme o romantických komediích, mají často plakát s dvojicí, kdy k sobě stojí zády, on dělá hloupý obličej a ona ho tahá za kravatu nebo šálu, aby ukázala, kdo tomu tady velí.
Text přes obličej přechází i do zakrytých očí, většinou u dramatických thrillerů. Další běžné typy jsou například plakáty ze série Bijáky, kde jen parta herců postává a většinou má jeden z nich tričko s hláškou. A dál jsou tu herci v boxu, který obklopují další boxy. Nebo stále populární mozaika. A Eddie Murphy má asi ve smlouvě napsáno, aby na každém plakátu zvedl jedno obočí.
Kdy se toho už zbavíme? Problémem je, že studia zaplatí za produkci a trailery tolik... Tedy ne za samotné trailery, ale za vysílací čas. Například 30 sekundový spot během Super Bowlu stojí 4 miliony dolarů. Mít svůj trailer v hlavním vysílacím čase při každé reklamní pauze může stát klidně i několik milionů dolarů.
Takže když studio vyčleňuje peníze na filmový plakát, tak umělcům většinou dají málo času a co nejméně peněz, aby vytvořili něco aspoň dostačujícího. Schází mi časy, kdy plakáty a přebaly byly něco výjimečného. Něco co byste si zarámovali nad postel. Ne jen nějaká pětiminutová práce v Photoshopu. Existují fanouškovské plakáty, kterým ty oficiální ani nesahají po paty. Minimalistické plakáty jsou někdy trochu přehnané, ale některé jsou nádherné.
Pokud odhlédneme od kvality filmů, tak se na to koukněte takhle. Měli byste doma raději plakát od původního Lesního ducha s mrtvolnou rukou nebo nevýrazný Nejděsivější film, který kdy uvidíte plakát z remaku Lesního ducha? Jen bych byl rád za trochu víc kreativity a snahy. Ale uvědomuju si, že to chci po lidech, kteří dali zelenou filmu Život je krásný 2. Protože to jsme opravdu potřebovali. Překlad: Mithril www.videacesky.cz
Dříve vás plakáty hned zaujaly. Zajímavé barvy, hezký design nebo jen vypadal cool. Podívejte se na původní plakát k Pátku třináctého. Obrys vraha, jehož tělo vyplňuje les a potenciální oběti. A to se sloganem: "Byli varováni... Jsou odsouzeni k záhubě..." "A v pátek třináctého je nic nezachrání." Zlověstné, strašidelné a unikátní. Jaký byl plakát remaku?
Jason Vorhees stojí v lese pod sloganem: "Vítejte u Crystal Lake." Měl to být reboot pro nové publikum. Pokud potencionální publikum o Pátku třináctého nikdy neslyšelo, tak nebudou tušit, co je to Crystal Lake ani kdo je ten chlap. Podobný problém nastal u Noční můry v Elm Street. Máte tu originál, který vyniká spoustou zajímavých detailů, proti plakátu rebootu, kde Freddy jen stojí.
Místo abych vybíral jednotlivé plakáty, zaměřím se na ty nejhorší z nejhorších. Tohle jsou nejběžnější styly plakátů dneška. Prvního druhu je spousta. Modrozelená a oranžová. Každý grafický designér vám řekne, že když vezmete barvy z opačných stran kruhu, tak se budou doplňovat. Červená a zelená, žlutá a fialová a i modrozelená a oranžová. Červená a zelená se hodí pro něco vánočního, ale modrozelená a oranžová se hodí pro cokoliv.
Kontrast těchto barev opravdu vyniká. Jaký je s tím problém? Stalo se to tak běžnou kompozicí, hlavně u letních trháků, takže máte zároveň několik filmů s podobnými plakáty. I na internetu i v obchodě vypadají všechny stejně. Není divu, že Asylum dokáže lidi oklamat. Další jsou plakáty s obřími vznášejícími se hlavami.
Chápu, že chcete ukázat hvězdné obsazení, ale tohle je lenost. Vezmete téma filmu a vložíte ho do spodní části plakátu pak umístíte hlavní hvězdu do středu a další herce po stranách, sestupně podle popularity. I skvělý plakát z Nezastavitelného se splašeným vlakem studiu nestačil, takže tam museli vmáčknout hlavy Denzela Washingtona a Chrise Pinea. Filmy ze série Vřískot mají různé podobné variace, kdy se hlavy vznáší v pozadí a herci jsou níže.
Pokud je to romantické drama, jsou to dvě vznášející se hlavy nad pláží. Pokud se jedná o film Nicholase Sparkse, tak jsou detail dvou líbajících se lidí. Nad pláží... Pokud ve vašem filmu hraje velká hvězda, samozřejmě, že chcete, aby to lidé věděli. Ale co když herci ještě nejsou moc známí? V roce 2007 veřejnost ještě moc nevěděla, kdo jsou to Shia LeBeouf a Megan Fox. Studio už vytvořilo plakát s modrou a oranžovou, tak vytvořilo jeden i se vznášejícími se hlavami.
Protože herci tehdy nebyli ještě příliš známí, tak na plakát umístili vznášející se hlavy robotů. Jo, protože Optimus Prime, Bumblebee a Megatron jsou důležité postavy. Někdy jsou takové plakáty dokonce ještě hloupější. U Xmen: První třída máte tyhle super černobílé plakáty se siluetou Magneta a Profesora X. Vynikají díky kontrastu mezi bílou a černou.
Ale to studiu nestačilo, Museli tam umístit hlavy Michaela Fassbendera a JameseMcAvoye. Vypadá to jako práce středoškoláka, co to poprvé zkouší s Photoshopem. I když jsou tyhle plakáty mizerné, tak následující jsou ještě horší. Tohle je text přes hlavu nebo obličej hlavního hrdiny. Jennifer Lawrence mám rád, ale jak mě má detail jejího obličeje s nápisem Dům na konci ulice nalákat na film? Na plakátu k filmu Sedm životů se píše o tajemství a o Willu Smithovi.
Anthony Hopkins zastřelil svou ženu. Jupikajej, matičko Rusi. Bůh hromu. Spousta slov. Budete znát její jméno? A předtím nebo potom, co si zapamatuju jeho jméno? Vím, je to televizní seriál, ale to je jedno. Nejhorší jsou plakáty se Sethem Roganem.
Myslím si, že je vtipný, ale už jen tenhle obličej mě od filmu odradí. Plakáty se staly tak špatnými, že to vypadá, jako by měli šablony a barevná schémata předem připravená pro různé styly filmu. Svérázný nezávislý film? Použijte zlatou a žlutou. Film o zvířatech? Světle modrá, někdy společně se zelenou, jindy s bílým úplňkem.
Akční film? Oranžová a bílá. Pokud pro svůj akční film nechcete bílou a oranžovou, tak můžete udělat plakát se zády hrdiny, který se někdy ohlíží a většinou má zbraň. Novým trendem je člověk před nějakou obří překážkou, kterou musí překonat. Horor? Detail oka. U hororu Oko to dává smysl. Ale Klíč?
Smrtící nenávi2t? Thriller? Světle modrá, většinou se vznášející se hlavou, lehce nakřivo a často s někým, kdo utíká. Romantická komedie nebo něco s erotickým nábojem? Zkuste stále populární záběr mezi ženskýma nohama. Když mluvíme o romantických komediích, mají často plakát s dvojicí, kdy k sobě stojí zády, on dělá hloupý obličej a ona ho tahá za kravatu nebo šálu, aby ukázala, kdo tomu tady velí.
Text přes obličej přechází i do zakrytých očí, většinou u dramatických thrillerů. Další běžné typy jsou například plakáty ze série Bijáky, kde jen parta herců postává a většinou má jeden z nich tričko s hláškou. A dál jsou tu herci v boxu, který obklopují další boxy. Nebo stále populární mozaika. A Eddie Murphy má asi ve smlouvě napsáno, aby na každém plakátu zvedl jedno obočí.
Kdy se toho už zbavíme? Problémem je, že studia zaplatí za produkci a trailery tolik... Tedy ne za samotné trailery, ale za vysílací čas. Například 30 sekundový spot během Super Bowlu stojí 4 miliony dolarů. Mít svůj trailer v hlavním vysílacím čase při každé reklamní pauze může stát klidně i několik milionů dolarů.
Takže když studio vyčleňuje peníze na filmový plakát, tak umělcům většinou dají málo času a co nejméně peněz, aby vytvořili něco aspoň dostačujícího. Schází mi časy, kdy plakáty a přebaly byly něco výjimečného. Něco co byste si zarámovali nad postel. Ne jen nějaká pětiminutová práce v Photoshopu. Existují fanouškovské plakáty, kterým ty oficiální ani nesahají po paty. Minimalistické plakáty jsou někdy trochu přehnané, ale některé jsou nádherné.
Pokud odhlédneme od kvality filmů, tak se na to koukněte takhle. Měli byste doma raději plakát od původního Lesního ducha s mrtvolnou rukou nebo nevýrazný Nejděsivější film, který kdy uvidíte plakát z remaku Lesního ducha? Jen bych byl rád za trochu víc kreativity a snahy. Ale uvědomuju si, že to chci po lidech, kteří dali zelenou filmu Život je krásný 2. Protože to jsme opravdu potřebovali. Překlad: Mithril www.videacesky.cz
Komentáře (32)
lenaciaOdpovědět
28.01.2014 02:05:25
to mi tak připomnělo plakáty na Válečného koně, taky modrá a oranžová a uprostřed kůň a ten chlapec... a o pár měsíců později naprosto totožný plakát s dostihovým koněm a Pepou Váňou na jeho film :D
PjotrikOdpovědět
17.01.2014 06:56:01
Já myslím, že poslední řádku let to tak nějak jde všechno ruku v ruce. Plakát i trailer velice často hodně napoví o samotném filmu...většinou nic moc dobrýho:) 90% procent současných hororů není o budování hrůzyplné atmosféry, ale o lekačkách a nějakých nechutnostech, 90% procent akčňáků je o stupidně zběsilým střihu, 90% procent sci-fi a katastrofických filmů začalo všude používat ty příšerný lesní rohy z Inception pro zdůraznění falešného dojmu "Ano, teď sledujete neskutečně dobrou scénu...". A všechno tohle dohromady používá 3D. Stejná jednoduchost postihla i herní průmysl (ale tam je to víc ospravedlnitelné, protože teenageři chtějí prostě řežbuuu a uvolnění:)). Scénář?, Dobrý casting? - who gives a s**t. Pardon za tolik negativity:) Ať žije Game of Thrones!
Mithril (Překladatel)Odpovědět
17.01.2014 10:27:30
Mě u nových filmů mrzí to, že je tam až neuvěřitelně malý počet původních témat. Když se na to podíváš, tak jsou to filmy podle knižních předloh, sequely, většinou hrozné remaky, ještě horší rebooty, často ještě odpornější filmy podle herní předlohy, filmy podle hraček... Ale původních filmů se všichni bojí. Poslední původní film, který se mi opravdu líbil, byl asi právě ten Počátek...
PjotrikOdpovědět
17.01.2014 12:06:49
+MithrilBtw. Dobrý příkladem...špatného plakátu:) potažmo traileru je chystaný remake Robocopa. Hergot, tenhle film měl jeden obrovskej trumf, na kterým mohli vystavět celkem slušný haló - Přece Robocopa samotnýho!!! A oni ho všude ukážou:)) A já nemusím do kina, ale všem po vzoru chytré horákyně řeknu "Viděl jsem Robocopa":))
kijukiOdpovědět
17.01.2014 01:13:16
Je pravda, že v dnešní době si hodně těch producentů myslí, že o plakáty se nikdo nestará a že se lidi jen dívaj na trailery, ale ty dost často nejsou o nic lepší, což je docela smutný :/ doufám, že někteří z nich aspoň tohle video uvidí a polepší se :D
TombasOdpovědět
16.01.2014 23:18:59
Plakát, který se mi z poslední doby hodně líbil http://www.impawards.com/2013/posters/youre_next_ver7_xlrg.jpg ... Rodinné setkání v domě a tři vrazi, které ho naruší. Obrys mapy je ve tvaru masky, kterou má jeden z vrahů. Zároveň je to mapa toho domu, kde jsou zakresleny ukrývající se hlavní postavy... Myslím si, že i autorovi tohole videa by se to líbilo :D
DeefOdpovědět
16.01.2014 22:13:26
Celkom motivacne video pre particku grafikov zalozit si firmu a predavat filmovym studiam kvalitnejsie plagaty co myslite ? Ale takych firiem je urcite dost a "problem" je asi niekde inde.
gornarokOdpovědět
17.01.2014 17:05:11
Bohužel to bude pravděpodobně nelegální... Dokud to dělaj fandové a neprodávaj to tak to nikoho nezajímá, respektivě zbytečné ztrácet s tím a peníze.
Pokud si někdo založí firmu a bude předělávat plakáty, tak z toho bude chtít mít zisk. To už jim za námahu stojí...
Dez-ikOdpovědět
16.01.2014 21:54:14
Ze 75% jsem souhlasil ... nicméně, těch filmů je tolik, že se prostě asi podobnostem nevyhneme.
gornarokOdpovědět
17.01.2014 17:08:27
Pro mě bylo šokující jak jsou ty plakáty podobný. Opravdu akorát lehce pozměněná scéna a postava, jednotná šablona na 5 minut, místo jakékoli tvůrčí činnosti.
A s tim množstvím filmů se sice podobnostem nemusí vyhnout, ale jestli to pak neznamená, že točej tunu stejnejch filmů, který jsou o tom samym...
Vyhul MiHulOdpovědět
16.01.2014 20:52:54
Je fakt ze hromada plakatu vypada tuctove, ale zas tak moc me to netrapi, neni to novinka a vzdy byly plakaty spatne a dobre, a zrovna ten na Elm street je dost nepovedenej, jinak s plakaty na Nolanova Batmana, Star Trek 2, Dredda, ci Districtem 9 nemam zadny problem a klidne bych si je povesil.
kriststeOdpovědět
17.01.2014 18:52:27
Jo, jo souhlas, je spousta plakátů, který jsou i fakt originální. Třeba zrovna Dredda mám jako obrázek na plochu, líbí se mi :). Ale analýza to byla dobrá, jsem pro podobná videa :)
TeraOdpovědět
19.01.2014 04:45:40
Jo, Star Trek 2 bych si ráda pověsila, ten je povedený. Pamatuju si, že mi dokonce trvalo nějakou dobu, než mi došlo, že Khan stojí v průřezu toho znaku :D
Ninjer (Překladatel)Odpovědět
16.01.2014 19:32:16
Dřív byly filmové plakáty mnohem lepší než samotné filmy, dnes je to naopak ;) Jak tam říká na konci - fakt mě štve, že spoustu velmi fajn filmů nemá dostatečně cool plakát, abych si ho chtěl doma pověsit. Třeba Marvel na to podle mě dost kašle...
poslitomneOdpovědět
16.01.2014 18:47:53
Sveraznej film?
Pouzijte zlatou a zlutou = Volk z wallstreet :D
BlekiOdpovědět
16.01.2014 17:33:28
aspoň som sa utvrdil v tom, že nie som sám, kto si to všimol :D inač video super, presne môj šálok kávy-ak budete prekladať iné videá od tohto autora, budem len vďačný :)
regressivOdpovědět
16.01.2014 17:17:55
to platí nielen len pre plagáty, ale aj pre trailery
CornelOdpovědět
16.01.2014 16:54:58
Dobré video. Podľa mňa však nemá pravdu v tom, že štúdiá už nemajú peniaze, resp. vyhradia len málo peňazí, na tvorbu kvalitných a originálnych posterov, a preto vznikajú len také tuctové. Tie postery sú robené pre masy. Pointa je v tom, že fanúšikovia hry/filmu si to kúpia, resp. pôjdu do kina, tak či tak. A pre casual hráčov/divákov, ktorí o hre/filme nevedia skoro nič, bude poster viac ovplyvňujúci faktor. Takýto casual hráč/divák chce dostať to, čo očakáva, a teda typicky nejakú akčnú strielačku, pri ktorej sa dá odreagovať. Ak uvidí nejaký art-plagát, alebo inak vymykajúci sa zvyšku, nevie čo od toho očakávať, hovorí si, že to bude nejaké divné, nebude tomu rozumieť atď.
Uvediem príklad na Bioshock Infinite. Keď uviedli nový cover pre hru ( http://www.sector.sk/files/novinky/2012-12-1-20-37-25/Bioshock-Infinite-image-89.jpg ), fanúšikovia nadávali, že čo za tuctový, amerikanistický poster, neodpovedajúci hernej sérií, to je. Firma ohlasy fanúšikov vypočula a dala im možnosť otvorene hlasovať za nový cover, avšak len sekundárny, tj. bude vytlačený na druhej strane toho pôvodného, a keď si to už niekto kúpi, tak si ten cover môže otočiť. ( http://irrationalgames.com/insider/poll/ ) Som rád, že nakoniec vyhral podľa mňa najoriginálnejší, za ktorý som aj hlasoval. :) ( http://www.sector.sk/files/novinky/2012-12-12-22-25-69/Bioshock-Infinite-image-467.png ) Urobili kompromis, holt peniaze sú peniaze, a ten tuctový cover žiaľ viac zarobí...
KyjakOdpovědět
16.01.2014 16:24:33
U těch filmových trailerů je to zajímavé, většinou když vidím nějaký trailer, tak vypadá luxusně a vždy se na film nehorázně těším říkám si že ten film bude skvělý. Poté co ten film shlédnu si říkám, proč sem radši nezůstal jenom u toho traileru. Dám příklad, třeba Red Lights. Trailer je prostě úžasný, ale film mě teda dost zklamal. Posuďte sami a mrkněte na trailer.
http://www.csfd.cz/film/291472-cervena-svetla/videa/
Meg.A.ByteOdpovědět
18.01.2014 00:15:57
Opravdu myslíš ten trailer, který je jak přes kopírák?
KICKBALLOdpovědět
16.01.2014 16:23:14
Abych řekl pravdu, tak je me to celkem jedno jaký je plakát, důležitý je to, jaký bude film.
To stejná situace,jako kdyby ste hodnotily člověka podle toho co má na sobě a ne v hlavě. Ale uznat musím, že trochu té originality by do toho plakátu vložit mohly.
AwesomeSmileOdpovědět
16.01.2014 17:18:38
Pokud uz se na film podivam, muze mi byt celkem jedno, jaky ma plakat. Hezky plakat muze byt plus, ale spatny plakat mi film nezkazi. Ale plakat by mel na film nalakat lidi, ne je odradit. Osobne plakaty moc neresim, ale prvni dojem je dulezitej.
Jeste bych reagoval na tu druhou cast. Uz jste to urcite taky nekdy slyseli: "Sudte lidi podle jejich chovani/osobnosti/podle toho jaci jsou a nedejte na prvni dojem." Ale pravdou zustava, ze at uz chceme nebo ne, lidi podle vzhledu soudime a prvni dojem je dulezity. Nerikam, ze prvni dojem/vzhled je nejdulezitejsi(at uz se jedna o film nebo o cloveka), ale ve chvili, kdy nekoho nezname, je prvni dojem a vzhled jedine na co se muzeme "spolehnout". Jit do spolecnosti neupraveny ve starych roztrhanych satech trestne neni, ale dobre to nevypada. A pokud clovek(ci film) neudela dobry prvni dojem, uz nemusi dostat sanci udelat dojem druhy.
AutoOdpovědět
16.01.2014 15:02:19
Njn, kolikrát ten film vypadá díky plakátu jako úplný béčko (z poslední doby Rivalové, to je fakt děsnej plakát)