Kingdom Come: Deliverance se představuje
Kingdom Come: Deliverance je česká hra studia Warhorse vedeného Danem Vávrou, který je podepsán pod legendární Mafií a pracují v něm lidé, kteří mají na svědomí hry jako Operace Flashpoint, Hidden & Dangerous, sérii UFO nebo strategii Original War. Při zahájení své kampaně na Kickstarteru vypustili tento trailer se záběry ze hry a komentářem autora. A podle všeho to vypadá na opravdu zajímavou a originální hru.
Přepis titulků
"Naše budoucnost není ve hvězdách,
ale v nás samých." Král který byl unesen svým vlastním bratrem Národ na pokraji války Vstupte do rozlehlého
a živoucího středověkého světa Epický nelineární příběh Kdo to udělal?
Kdo by dokázal udělat takové zvěrstvo? Vezmi si tolik mužů,
kolik potřebuješ, a dožeň je. Najdi ty sousedy
a přines mi jejich hlavy!
Jezdi a bojuj na koňském hřbetu Vykovej si vlastní zbraně Obléhání hradu Obří bitvy Inovativní boj z pohledu první osoby VEZMI OSUD DO SVÝCH RUKOU REALISTICKÝ OTEVŘENÝ SVĚT NELINEÁRNÍ PŘÍBĚH A ÚKOLY OBLÉHÁNÍ HRADU VÁLEČNÍ KONĚ VELKÉ BITVY REVOLUČNÍ AUTENTICKÉ SOUBOJE KOBKY A ŽÁDNÍ DRACI STŘEDOVĚKÉ SANDBOX RPG Z POHLEDU PRVNÍ OSOBY Zdravím, jsem kreativní ředitel hry, kterou jste právě viděli.
Doufám, že se vám líbila.
Chci vám říct více o hře, o tvůrcích a hlavně o důvodu, proč tu na Kickstarteru jsme. Nedávno jsem si uvědomil, že u běžných vydavatelů existuje jen malá šance, že vytvořím hru, kterou jsem vždycky chtěl. Takže jsem se rozhodl opustit svou dobře placenou práci a založit novou společnost nazvanou Warhorse, abych vytvořil středověké realistické RPG s otevřeným světem pojmenované Kingdom Come: Deliverance.
Můžete ho brát jako hru o Statečném srdci. Majestátní hrady, obrnění rytíři, obří bitvy, politické intriky... Vše zasazené do rozsáhlého středověkého světa. Chtěli bychom ji udělat co nejautentičnější. Skutečná místa, skutečné hrady a historicky přesné oblečení a brnění. Souboje vytvořené za pomoci těch nejlepších šermířů a příběh založený na skutečných událostech.
A to vše společně s mechanikami opravdu hardcore RPG, jako jsou nelineární úkoly s více řešeními, rozvětvené dialogy bez možnosti návratu, několik rolí, mnoho vlastností, schopností, výhod a nepřeberné množství úprav postavy. Jsou zde čtyři vrstvy oblečení a celkem šestnáct slotů na předměty. Najdete zde řemesla jako kovářství, alchymii nebo vaření a detaily jako nutnost spánku a jídla.
Jídlo se může dokonce zkazit, pokud ho v inventáři necháte moc dlouho. Deliverence je jeden velký svět. Můžete popadnou meč, nasednout na koně a projet se krajinou, pomoct lidem v nesnázích, řešit komplikované úkoly, lovit divou zvěř nebo se účastnit velkých bitev. Na náš bojový systém jsme velmi pyšní. Není snadné udělat dobré souboje z pohledu první osoby, ale myslím, že nám se to povedlo. Můžete se volně pohybovat jako v jakékoliv jiné hře, ale zároveň můžete útočit na různé části protivníkova těla několika různými útoky.
A navíc můžete provádět speciální pohyby a komba. Ale především je vše vytvořeno nasnímáním a každý úder je fyzikálně odpovídající. Snažíme se namíchat svobodu a mechaniku Skyrimu, příběh Zaklínače, prostředí Mount & Blade a těžké souboje Dark Souls do jednoho balíku pro všechny fanoušky těchto her, seriálů jako Hra o trůny a Vikingové a filmů jako Statečné srdce.
Náš tým sídlí v srdci Evropy, v Praze, kde každé město nebo vesnice leží ve stínu starého hradu, takže máme kde čerpat inspiraci. Většina členů týmu už pracovala na otevřených hrách jako Mafie, Operace Flashpoint a série ARMA. Náš hlavní programátor dělal na Forza Horizon a náš grafik přišel z Cryteku, kde pracoval na Crysis 3.
Jsme nový tým, ale většina nás už společně pracovala a většina nás má mnoho zkušeností v oboru. Takže si myslím, že dokážeme udělat další otevřenou hru. Vše, co jste teď viděli, vytvořil tým 25 lidí. Teď je nás 35 a chceme počet členů zdvojnásobit. Možná se asi ptáte, co děláme tady na Kickstarteru. Je to velká a drahá hra.
To o ni žádný vydavatel neměl zájem? Odpověď vás překvapí. Warhorse je malé studio a prozatím nás financoval soukromý investor a cena toho, co jste viděli, je asi 30 milionů korun. Zpočátku to vypadalo slibně. V týmu všechno klapalo, ale když došlo na prodej a marketing, vynořily se první problémy. Vydavatele jsme hledali v době, kdy si všichni mysleli, že nextgen konzole jsou prokleté a že se nic jiného než MMO zdarma pro iPad prodávat nebude.
Takže když jsme přišli s novým konceptem, přišlo jim to moc riskantní. Navíc jsme se potýkali s otázkami jako: "Bude to bez magie a draků zábava?" Vyjednávání trvala věčnost. Takže asi po roce nabízení Deliverance vydavatelům jsme se dostali na rozcestí. Buď to odložíme stranou a uděláme MMO zdarma pro iPad, nebo najdeme jiný způsob, jak hru zafinancovat.
Deliverance velká a drahá hra a těžko bychom na Kickstarteru vybrali celý rozpočet. Takže jsme se dohodli s investorem, který byl naštěstí trpělivý. Protože jsou vydavatelé skeptičtí, tak oslovíme přímo vás, hráče, a pokud vybereme rozumnou sumu 10 milionů korun, tak mu to dokáže, že hra má potenciál a bude nás dál financovat. Pokud neuspějeme, ukáže se, že vydavatelé měli pravdu a o hru není zájem. Takže ji nedokončíme.
Všechny finance nad cíl nám umožní vytvořit lepší hru. Naše hra se skládá ze 3 aktů, které chceme vydat odděleně. První má mapu s rozlohou 9 km čtverečních a zabere 30 hodin hraní. Druhý akt vyjde asi za 8 měsíců po prvním a rozšíří mapu o další území. V každém aktu plánujeme přidávat na základě reakcí vás hráčů další funkce. Když nás podpoříte, získáte i dřívější přístup ke hře Asi za 6 měsíců vypustíme úroveň, kde budete moct vyzkoušet funkce.
A jak půjde vývoj dál, přidáme funkce jako boje, jízdu na koni a úkoly. Až bude vše připraveno, tak bude možný přístup do bety. Pokud se vám hra líbí a chcete velké středověké RPG, podpořte nás. Věříme, že by si ho ráda zahrála spousta lidí, ale nepůjde to přes běžné vydavatele. Bez vaší pomoci to nezvládneme. Více informací o hře najdete na Kickstarteru a brzy přineseme další informace.
Děkujeme za zhlédnutí a za podporu. Překlad: Mithril www.videacesky.cz Dejme mi své prachy!
Jezdi a bojuj na koňském hřbetu Vykovej si vlastní zbraně Obléhání hradu Obří bitvy Inovativní boj z pohledu první osoby VEZMI OSUD DO SVÝCH RUKOU REALISTICKÝ OTEVŘENÝ SVĚT NELINEÁRNÍ PŘÍBĚH A ÚKOLY OBLÉHÁNÍ HRADU VÁLEČNÍ KONĚ VELKÉ BITVY REVOLUČNÍ AUTENTICKÉ SOUBOJE KOBKY A ŽÁDNÍ DRACI STŘEDOVĚKÉ SANDBOX RPG Z POHLEDU PRVNÍ OSOBY Zdravím, jsem kreativní ředitel hry, kterou jste právě viděli.
Doufám, že se vám líbila.
Chci vám říct více o hře, o tvůrcích a hlavně o důvodu, proč tu na Kickstarteru jsme. Nedávno jsem si uvědomil, že u běžných vydavatelů existuje jen malá šance, že vytvořím hru, kterou jsem vždycky chtěl. Takže jsem se rozhodl opustit svou dobře placenou práci a založit novou společnost nazvanou Warhorse, abych vytvořil středověké realistické RPG s otevřeným světem pojmenované Kingdom Come: Deliverance.
Můžete ho brát jako hru o Statečném srdci. Majestátní hrady, obrnění rytíři, obří bitvy, politické intriky... Vše zasazené do rozsáhlého středověkého světa. Chtěli bychom ji udělat co nejautentičnější. Skutečná místa, skutečné hrady a historicky přesné oblečení a brnění. Souboje vytvořené za pomoci těch nejlepších šermířů a příběh založený na skutečných událostech.
A to vše společně s mechanikami opravdu hardcore RPG, jako jsou nelineární úkoly s více řešeními, rozvětvené dialogy bez možnosti návratu, několik rolí, mnoho vlastností, schopností, výhod a nepřeberné množství úprav postavy. Jsou zde čtyři vrstvy oblečení a celkem šestnáct slotů na předměty. Najdete zde řemesla jako kovářství, alchymii nebo vaření a detaily jako nutnost spánku a jídla.
Jídlo se může dokonce zkazit, pokud ho v inventáři necháte moc dlouho. Deliverence je jeden velký svět. Můžete popadnou meč, nasednout na koně a projet se krajinou, pomoct lidem v nesnázích, řešit komplikované úkoly, lovit divou zvěř nebo se účastnit velkých bitev. Na náš bojový systém jsme velmi pyšní. Není snadné udělat dobré souboje z pohledu první osoby, ale myslím, že nám se to povedlo. Můžete se volně pohybovat jako v jakékoliv jiné hře, ale zároveň můžete útočit na různé části protivníkova těla několika různými útoky.
A navíc můžete provádět speciální pohyby a komba. Ale především je vše vytvořeno nasnímáním a každý úder je fyzikálně odpovídající. Snažíme se namíchat svobodu a mechaniku Skyrimu, příběh Zaklínače, prostředí Mount & Blade a těžké souboje Dark Souls do jednoho balíku pro všechny fanoušky těchto her, seriálů jako Hra o trůny a Vikingové a filmů jako Statečné srdce.
Náš tým sídlí v srdci Evropy, v Praze, kde každé město nebo vesnice leží ve stínu starého hradu, takže máme kde čerpat inspiraci. Většina členů týmu už pracovala na otevřených hrách jako Mafie, Operace Flashpoint a série ARMA. Náš hlavní programátor dělal na Forza Horizon a náš grafik přišel z Cryteku, kde pracoval na Crysis 3.
Jsme nový tým, ale většina nás už společně pracovala a většina nás má mnoho zkušeností v oboru. Takže si myslím, že dokážeme udělat další otevřenou hru. Vše, co jste teď viděli, vytvořil tým 25 lidí. Teď je nás 35 a chceme počet členů zdvojnásobit. Možná se asi ptáte, co děláme tady na Kickstarteru. Je to velká a drahá hra.
To o ni žádný vydavatel neměl zájem? Odpověď vás překvapí. Warhorse je malé studio a prozatím nás financoval soukromý investor a cena toho, co jste viděli, je asi 30 milionů korun. Zpočátku to vypadalo slibně. V týmu všechno klapalo, ale když došlo na prodej a marketing, vynořily se první problémy. Vydavatele jsme hledali v době, kdy si všichni mysleli, že nextgen konzole jsou prokleté a že se nic jiného než MMO zdarma pro iPad prodávat nebude.
Takže když jsme přišli s novým konceptem, přišlo jim to moc riskantní. Navíc jsme se potýkali s otázkami jako: "Bude to bez magie a draků zábava?" Vyjednávání trvala věčnost. Takže asi po roce nabízení Deliverance vydavatelům jsme se dostali na rozcestí. Buď to odložíme stranou a uděláme MMO zdarma pro iPad, nebo najdeme jiný způsob, jak hru zafinancovat.
Deliverance velká a drahá hra a těžko bychom na Kickstarteru vybrali celý rozpočet. Takže jsme se dohodli s investorem, který byl naštěstí trpělivý. Protože jsou vydavatelé skeptičtí, tak oslovíme přímo vás, hráče, a pokud vybereme rozumnou sumu 10 milionů korun, tak mu to dokáže, že hra má potenciál a bude nás dál financovat. Pokud neuspějeme, ukáže se, že vydavatelé měli pravdu a o hru není zájem. Takže ji nedokončíme.
Všechny finance nad cíl nám umožní vytvořit lepší hru. Naše hra se skládá ze 3 aktů, které chceme vydat odděleně. První má mapu s rozlohou 9 km čtverečních a zabere 30 hodin hraní. Druhý akt vyjde asi za 8 měsíců po prvním a rozšíří mapu o další území. V každém aktu plánujeme přidávat na základě reakcí vás hráčů další funkce. Když nás podpoříte, získáte i dřívější přístup ke hře Asi za 6 měsíců vypustíme úroveň, kde budete moct vyzkoušet funkce.
A jak půjde vývoj dál, přidáme funkce jako boje, jízdu na koni a úkoly. Až bude vše připraveno, tak bude možný přístup do bety. Pokud se vám hra líbí a chcete velké středověké RPG, podpořte nás. Věříme, že by si ho ráda zahrála spousta lidí, ale nepůjde to přes běžné vydavatele. Bez vaší pomoci to nezvládneme. Více informací o hře najdete na Kickstarteru a brzy přineseme další informace.
Děkujeme za zhlédnutí a za podporu. Překlad: Mithril www.videacesky.cz Dejme mi své prachy!
Komentáře (129)
NemesidOdpovědět
07.02.2014 17:00:54
Zatím vybráno víc jak dvojnásobek požadované sumy! A to mají ještě 12 dní do konce.
Pan RybaOdpovědět
05.02.2014 16:07:47
Na tuhle hru se těším už aspoň rok, když jsem se dozvěděl že Dan Vávra takovýhle projekt plánuje a jen pevně doufal jsem že se uskuteční. Awww! Ať už je to tady! :-)
Mithril1991Odpovědět
03.02.2014 22:51:08
Video super, na hru se těším.
Přikládám odkaz ke srovnání velikosti herního světa :-) Myslím, že je to zajímavé, bylo to na FB stránce o Kingdom :)
http://kingdomcomerpg.com/wp-content/uploads/2013/12/blog_011_7-1024x836.jpg
brbOdpovědět
03.02.2014 19:55:36
Neberte to jako kritiku, je to spíš takový zbytečný nápad/šťour: Dungeons and NO dragons, by jako třešnička šlo hezky do češtiny jako Doupě bez draka :)
MonynaOdpovědět
02.02.2014 19:51:58
Tak to jste mě opravdu potěšili, nijak moc nesleduju poslední dobou vývoj her, tak sem ráda že se to dovídám odsud. Mafie je pro mě srdcová záležitost, i když má svoje chybky, hraji ji když sem deprimovaná, deprivovaná, frustrovaná a pokud bude Deliverence vypadat z poloviny tak dobře jak zde uvádí. Budu na hochy nesmírně hrdá :-) Snad si konečně koupím novou mašinku ať nemusím řešit HW nároky :-) Big up
apelt777Odpovědět
01.02.2014 11:04:17
OMG tohle mě přesně napadlo už před 5ti lety a od té doby si to přeji... realistickou středověkou RPG :) :3 pevně douvám že to vyjde :)
bugfootOdpovědět
09.02.2014 09:50:31
No, asi si Dan Vávra probíral starý maily..... mail s návrhem na tuhle hru jsem mu posílal už v roce 2001, když vyšel Operation flashpoint..... a vůbec poprvé nějáký firmě jsem ho coby 15ti letej capart poslal cca v 1998 do Bullfrogu, když jsem viděl jejich hry jako Dungeon Keeper, Magic carpet 2 atd..... :-)
wolf1438Odpovědět
30.01.2014 00:17:05
Hmm celkom zaujímavá a veľká ambícia pánov z Warhorsu, ale prečo nie? Podľa mňa tvorcovia zo strednej Európy majú oveľa bližšie k téme stredoveku, než nejakí yankee zo západu. Takýto projekt môže skončiť buď veľkým úspechom alebo veľkým fiaskom. Úprimne dúfam, že sa naplní to prvé.
Mithril (Překladatel)Odpovědět
29.01.2014 19:34:38
Jak jste se tu ptali, jestli budu překládat i další vývojářské deníky. Původně jsem si tím nebyl moc jistý, ale když vidím, jaké má tohle video úspěch, tak zkusím přeložit i ten první vývojářský deník o lokacích. Ale ještě nějakou dobu to zabere.
AllexOdpovědět
30.01.2014 15:30:14
V první řadě chci poděkovat za překlad traileru :) Nicméně chci upozornit, že Warhorse už začal své deníky překládat, takže by to zřejmě byla zbytečná práce překládat je znovu i zde ;) http://www.youtube.com/watch?v=XAbHmE73p7o
Mithril (Překladatel)Odpovědět
30.01.2014 15:40:17
+AllexDobře, tak tím se to řeší, tím to překládat nemusím. :-)
LibrstOdpovědět
29.01.2014 16:20:59
Tak tohle vypadá opravdu peckově. Určitě si koupím, jak to vyjde.
www.zoomworld.cz
www.facebook.com/zoomworldcz
VeskoslavOdpovědět
29.01.2014 17:07:17
Trapné reklamy. Za to bych mazal.....
MikeOdpovědět
30.01.2014 01:57:39
Já toto podporuju, obzvláště když po kliknutí na odkaz jsem jako první narazil na jev parhelium. :) Děkuji moc. :)
SharpeOdpovědět
29.01.2014 15:39:33
Tak se mi zdá, že v ČR už konečně někdo zvedl p***l a začal být taky trochu světovej.
Jen doufám, že až to bude nabírat obrátky, aby to ne-outsourcovali zase někam do zahraničí.
CreoDevilOdpovědět
05.02.2014 16:45:26
A Bohemia interactive není světová ? DayZ jedna z nejprodávanějších her na Steamu ?
exoslavOdpovědět
29.01.2014 15:10:28
Čau, kdyžtak tady fanouškovská FB stránka :) Nepřidávám tam jen aktuality o hře, ale taky zajímavosti o středověku obecně :)
https://www.facebook.com/kingdomcomewarhorse
ass.ass.inOdpovědět
29.01.2014 14:40:31
Vy co se bojíte, že to nebude mít mody, tak jsem někde četl, že to zpřístupní volně pro modování.
VeskoslavOdpovědět
29.01.2014 12:38:04
Po přečtení některých komentářů mi skutečně přijde, že tak 30% populace jsou naprostí retardi. To je vážně tak těžké si přečíst o té hře? Ať už na Warhorse či Kickstarteru? Občas mi přijde, že je tu tak 50% spratků, co musí mít všechno vysvětleno, osvíceno a kdokoliv po nich chce cokoliv, tak fňukají jako malé holky.
A 9 km čtverečních málo? Jelikož CryEngine neumí 3*3, bude mapa 4*4, kdy přístupné bude 3*3, Oblivion sice má v základu 20 km čteverčních, ale 5 km tvoří voda a 3 km nepřístupný terén. Navíc nic moc. Dále kde jste proboha četli o desítkách vesnic a měst? Hrady mají být maximálně 4 a to ještě není zcela jisté (jisté jsou 2), vesnic bude okolo 5, což bylo na tu dobu zcela normální, že co kilometr malá vesnice. A les není nebezpečný? V té době v letech 1403-1404 u nás vypukla občanská válka. A lesy byly asi tak bezpečné jako dávat koule namazané krví do tlamy krokodýla. Jinak takový jeskynní medvěd u nás žil až do 17. století. A to je 2 metry vysoká bestie.
A rozpočet na I. akt se má pohybovat na úrovni 150-200 miliónů, cože je například rozpočet Zaklínače 1. A proboha, nemůžete to srovnávat s tituly od EA, Ubisoftu atd. Nejmenší pobočka Ubisoftu má 120 zaměstnanců, tady jich je 25. Člověk se akorát při pročítání diskuze naštve a zjistí, kolik lidí jsou tupější než gumová kachnička.
HerPesOdpovědět
29.01.2014 12:58:21
To víte pane, jejich blog je totiž psaný v angličtině a to se holt těžko čte a jen málo kdo objeví to kouzelné tlačítko co mají vpravo v rohu, které jako mávnutím kouzelného proutku vše samo přeloží do CZ :D BTW: já to už pročetl celé a musím říct, že jsem vubec netušil, jaké to je vytvářet hru. Mají to tam pekne popsané.
michallkoOdpovědět
29.01.2014 14:41:19
ja iba sa chcem spýtať na toho jaskynného medveďa. čo ja som čítal, tak posledné jedince tohoto medveďa žili pred 8 500 rokmi. Zda ste si ich dobu existencie nepomýlili s Praturom, ktorý žil do 17. storočia, posledný zomrel v roku 1627 v Poľsku. Bolo to obrovské a strašlivé hovädo, ale nebezpečné to neviem. Ovšem by nebolo odveci uloviť si takého Pratura.
VeskoslavOdpovědět
29.01.2014 15:25:54
+michallkoJeskynní medvěd je samozřejmě myšlen medvěd hnědý, nikoliv jeho bratranec medvěd jeskynní, který měl výšku až 3,5 metru a skutečně žil před 8500 lety. Děkuji za upozornění, špatně jsem to popsal.
PomPokoOdpovědět
29.01.2014 19:10:12
Těch 9 km čtverečních mě původně taky dost zklamalo, ale je pravda že lepší než rozlehlej, ale mrtvej svět, kde ty mraky polí, lesů a luk stejně nemá cenu prolejzat, protože tam nic neni. Člověk nakonec stejně využije fast travel a skutečná oblast, po které se pohybuje se omezí na města a různé dungeony...
MalediOdpovědět
29.01.2014 22:17:46
Už jsem se začínal bát, že člověk s mozkem bude pomalu vyhynulej druh.Ale ještě si jich par najde...Amen Veskoslave.
Vyhul MiHulOdpovědět
29.01.2014 12:23:39
To je krize, video od ceskeho tymu prekladane zpatky do cestiny :-)
LibroOdpovědět
29.01.2014 07:24:39
RPG teda neni muj oblíbenej žánr, a tuhle hru určitě hrát nebudu, ale přeju hodně uspěchu,vypadá to fakt parádně, a je vidět že Warhorse to umí na světový urovni...:) snad se jim to podaří vydat:)