Kingdom Come: Deliverance se představuje

Thumbnail play icon
96 %
Tvoje hodnocení
Počet hodnocení:1 222
Počet zobrazení:11 661

Kingdom Come: Deliverance je česká hra studia Warhorse vedeného Danem Vávrou, který je podepsán pod legendární Mafií a pracují v něm lidé, kteří mají na svědomí hry jako Operace Flashpoint, Hidden & Dangerous, sérii UFO nebo strategii Original War. Při zahájení své kampaně na Kickstarteru vypustili tento trailer se záběry ze hry a komentářem autora. A podle všeho to vypadá na opravdu zajímavou a originální hru.

Přepis titulků

"Naše budoucnost není ve hvězdách, ale v nás samých." Král který byl unesen svým vlastním bratrem Národ na pokraji války Vstupte do rozlehlého a živoucího středověkého světa Epický nelineární příběh Kdo to udělal? Kdo by dokázal udělat takové zvěrstvo? Vezmi si tolik mužů, kolik potřebuješ, a dožeň je. Najdi ty sousedy a přines mi jejich hlavy!

Jezdi a bojuj na koňském hřbetu Vykovej si vlastní zbraně Obléhání hradu Obří bitvy Inovativní boj z pohledu první osoby VEZMI OSUD DO SVÝCH RUKOU REALISTICKÝ OTEVŘENÝ SVĚT NELINEÁRNÍ PŘÍBĚH A ÚKOLY OBLÉHÁNÍ HRADU VÁLEČNÍ KONĚ VELKÉ BITVY REVOLUČNÍ AUTENTICKÉ SOUBOJE KOBKY A ŽÁDNÍ DRACI STŘEDOVĚKÉ SANDBOX RPG Z POHLEDU PRVNÍ OSOBY Zdravím, jsem kreativní ředitel hry, kterou jste právě viděli.

Doufám, že se vám líbila.

Chci vám říct více o hře, o tvůrcích a hlavně o důvodu, proč tu na Kickstarteru jsme. Nedávno jsem si uvědomil, že u běžných vydavatelů existuje jen malá šance, že vytvořím hru, kterou jsem vždycky chtěl. Takže jsem se rozhodl opustit svou dobře placenou práci a založit novou společnost nazvanou Warhorse, abych vytvořil středověké realistické RPG s otevřeným světem pojmenované Kingdom Come: Deliverance.

Můžete ho brát jako hru o Statečném srdci. Majestátní hrady, obrnění rytíři, obří bitvy, politické intriky... Vše zasazené do rozsáhlého středověkého světa. Chtěli bychom ji udělat co nejautentičnější. Skutečná místa, skutečné hrady a historicky přesné oblečení a brnění. Souboje vytvořené za pomoci těch nejlepších šermířů a příběh založený na skutečných událostech.

A to vše společně s mechanikami opravdu hardcore RPG, jako jsou nelineární úkoly s více řešeními, rozvětvené dialogy bez možnosti návratu, několik rolí, mnoho vlastností, schopností, výhod a nepřeberné množství úprav postavy. Jsou zde čtyři vrstvy oblečení a celkem šestnáct slotů na předměty. Najdete zde řemesla jako kovářství, alchymii nebo vaření a detaily jako nutnost spánku a jídla.

Jídlo se může dokonce zkazit, pokud ho v inventáři necháte moc dlouho. Deliverence je jeden velký svět. Můžete popadnou meč, nasednout na koně a projet se krajinou, pomoct lidem v nesnázích, řešit komplikované úkoly, lovit divou zvěř nebo se účastnit velkých bitev. Na náš bojový systém jsme velmi pyšní. Není snadné udělat dobré souboje z pohledu první osoby, ale myslím, že nám se to povedlo. Můžete se volně pohybovat jako v jakékoliv jiné hře, ale zároveň můžete útočit na různé části protivníkova těla několika různými útoky.

A navíc můžete provádět speciální pohyby a komba. Ale především je vše vytvořeno nasnímáním a každý úder je fyzikálně odpovídající. Snažíme se namíchat svobodu a mechaniku Skyrimu, příběh Zaklínače, prostředí Mount & Blade a těžké souboje Dark Souls do jednoho balíku pro všechny fanoušky těchto her, seriálů jako Hra o trůny a Vikingové a filmů jako Statečné srdce.

Náš tým sídlí v srdci Evropy, v Praze, kde každé město nebo vesnice leží ve stínu starého hradu, takže máme kde čerpat inspiraci. Většina členů týmu už pracovala na otevřených hrách jako Mafie, Operace Flashpoint a série ARMA. Náš hlavní programátor dělal na Forza Horizon a náš grafik přišel z Cryteku, kde pracoval na Crysis 3.

Jsme nový tým, ale většina nás už společně pracovala a většina nás má mnoho zkušeností v oboru. Takže si myslím, že dokážeme udělat další otevřenou hru. Vše, co jste teď viděli, vytvořil tým 25 lidí. Teď je nás 35 a chceme počet členů zdvojnásobit. Možná se asi ptáte, co děláme tady na Kickstarteru. Je to velká a drahá hra.

To o ni žádný vydavatel neměl zájem? Odpověď vás překvapí. Warhorse je malé studio a prozatím nás financoval soukromý investor a cena toho, co jste viděli, je asi 30 milionů korun. Zpočátku to vypadalo slibně. V týmu všechno klapalo, ale když došlo na prodej a marketing, vynořily se první problémy. Vydavatele jsme hledali v době, kdy si všichni mysleli, že nextgen konzole jsou prokleté a že se nic jiného než MMO zdarma pro iPad prodávat nebude.

Takže když jsme přišli s novým konceptem, přišlo jim to moc riskantní. Navíc jsme se potýkali s otázkami jako: "Bude to bez magie a draků zábava?" Vyjednávání trvala věčnost. Takže asi po roce nabízení Deliverance vydavatelům jsme se dostali na rozcestí. Buď to odložíme stranou a uděláme MMO zdarma pro iPad, nebo najdeme jiný způsob, jak hru zafinancovat.

Deliverance velká a drahá hra a těžko bychom na Kickstarteru vybrali celý rozpočet. Takže jsme se dohodli s investorem, který byl naštěstí trpělivý. Protože jsou vydavatelé skeptičtí, tak oslovíme přímo vás, hráče, a pokud vybereme rozumnou sumu 10 milionů korun, tak mu to dokáže, že hra má potenciál a bude nás dál financovat. Pokud neuspějeme, ukáže se, že vydavatelé měli pravdu a o hru není zájem. Takže ji nedokončíme.

Všechny finance nad cíl nám umožní vytvořit lepší hru. Naše hra se skládá ze 3 aktů, které chceme vydat odděleně. První má mapu s rozlohou 9 km čtverečních a zabere 30 hodin hraní. Druhý akt vyjde asi za 8 měsíců po prvním a rozšíří mapu o další území. V každém aktu plánujeme přidávat na základě reakcí vás hráčů další funkce. Když nás podpoříte, získáte i dřívější přístup ke hře Asi za 6 měsíců vypustíme úroveň, kde budete moct vyzkoušet funkce.

A jak půjde vývoj dál, přidáme funkce jako boje, jízdu na koni a úkoly. Až bude vše připraveno, tak bude možný přístup do bety. Pokud se vám hra líbí a chcete velké středověké RPG, podpořte nás. Věříme, že by si ho ráda zahrála spousta lidí, ale nepůjde to přes běžné vydavatele. Bez vaší pomoci to nezvládneme. Více informací o hře najdete na Kickstarteru a brzy přineseme další informace.

Děkujeme za zhlédnutí a za podporu. Překlad: Mithril www.videacesky.cz Dejme mi své prachy!

Komentáře (129)

Zrušit a napsat nový komentář

Odpovědět

Zatím vybráno víc jak dvojnásobek požadované sumy! A to mají ještě 12 dní do konce.

50

Odpovědět

Na tuhle hru se těším už aspoň rok, když jsem se dozvěděl že Dan Vávra takovýhle projekt plánuje a jen pevně doufal jsem že se uskuteční. Awww! Ať už je to tady! :-)

40

Odpovědět

Video super, na hru se těším.
Přikládám odkaz ke srovnání velikosti herního světa :-) Myslím, že je to zajímavé, bylo to na FB stránce o Kingdom :)
http://kingdomcomerpg.com/wp-content/uploads/2013/12/blog_011_7-1024x836.jpg

80

Odpovědět

Neberte to jako kritiku, je to spíš takový zbytečný nápad/šťour: Dungeons and NO dragons, by jako třešnička šlo hezky do češtiny jako Doupě bez draka :)

74

Odpovědět

Tak to jste mě opravdu potěšili, nijak moc nesleduju poslední dobou vývoj her, tak sem ráda že se to dovídám odsud. Mafie je pro mě srdcová záležitost, i když má svoje chybky, hraji ji když sem deprimovaná, deprivovaná, frustrovaná a pokud bude Deliverence vypadat z poloviny tak dobře jak zde uvádí. Budu na hochy nesmírně hrdá :-) Snad si konečně koupím novou mašinku ať nemusím řešit HW nároky :-) Big up

30

Odpovědět

OMG tohle mě přesně napadlo už před 5ti lety a od té doby si to přeji... realistickou středověkou RPG :) :3 pevně douvám že to vyjde :)

260

Odpovědět

No, asi si Dan Vávra probíral starý maily..... mail s návrhem na tuhle hru jsem mu posílal už v roce 2001, když vyšel Operation flashpoint..... a vůbec poprvé nějáký firmě jsem ho coby 15ti letej capart poslal cca v 1998 do Bullfrogu, když jsem viděl jejich hry jako Dungeon Keeper, Magic carpet 2 atd..... :-)

52

Odpovědět

Hmm celkom zaujímavá a veľká ambícia pánov z Warhorsu, ale prečo nie? Podľa mňa tvorcovia zo strednej Európy majú oveľa bližšie k téme stredoveku, než nejakí yankee zo západu. Takýto projekt môže skončiť buď veľkým úspechom alebo veľkým fiaskom. Úprimne dúfam, že sa naplní to prvé.

383

Odpovědět

Jak jste se tu ptali, jestli budu překládat i další vývojářské deníky. Původně jsem si tím nebyl moc jistý, ale když vidím, jaké má tohle video úspěch, tak zkusím přeložit i ten první vývojářský deník o lokacích. Ale ještě nějakou dobu to zabere.

890

Odpovědět

V první řadě chci poděkovat za překlad traileru :) Nicméně chci upozornit, že Warhorse už začal své deníky překládat, takže by to zřejmě byla zbytečná práce překládat je znovu i zde ;) http://www.youtube.com/watch?v=XAbHmE73p7o

90

Odpovědět

+AllexDobře, tak tím se to řeší, tím to překládat nemusím. :-)

120

Odpovědět

Tak tohle vypadá opravdu peckově. Určitě si koupím, jak to vyjde.

www.zoomworld.cz

www.facebook.com/zoomworldcz

185

Odpovědět

Trapné reklamy. Za to bych mazal.....

235

Odpovědět

Já toto podporuju, obzvláště když po kliknutí na odkaz jsem jako první narazil na jev parhelium. :) Děkuji moc. :)

42

Odpovědět

Tak se mi zdá, že v ČR už konečně někdo zvedl p***l a začal být taky trochu světovej.
Jen doufám, že až to bude nabírat obrátky, aby to ne-outsourcovali zase někam do zahraničí.

305

Odpovědět

A Bohemia interactive není světová ? DayZ jedna z nejprodávanějších her na Steamu ?

30

Odpovědět

Čau, kdyžtak tady fanouškovská FB stránka :) Nepřidávám tam jen aktuality o hře, ale taky zajímavosti o středověku obecně :)

https://www.facebook.com/kingdomcomewarhorse

610

Odpovědět

Vy co se bojíte, že to nebude mít mody, tak jsem někde četl, že to zpřístupní volně pro modování.

32

Odpovědět

Po přečtení některých komentářů mi skutečně přijde, že tak 30% populace jsou naprostí retardi. To je vážně tak těžké si přečíst o té hře? Ať už na Warhorse či Kickstarteru? Občas mi přijde, že je tu tak 50% spratků, co musí mít všechno vysvětleno, osvíceno a kdokoliv po nich chce cokoliv, tak fňukají jako malé holky.

A 9 km čtverečních málo? Jelikož CryEngine neumí 3*3, bude mapa 4*4, kdy přístupné bude 3*3, Oblivion sice má v základu 20 km čteverčních, ale 5 km tvoří voda a 3 km nepřístupný terén. Navíc nic moc. Dále kde jste proboha četli o desítkách vesnic a měst? Hrady mají být maximálně 4 a to ještě není zcela jisté (jisté jsou 2), vesnic bude okolo 5, což bylo na tu dobu zcela normální, že co kilometr malá vesnice. A les není nebezpečný? V té době v letech 1403-1404 u nás vypukla občanská válka. A lesy byly asi tak bezpečné jako dávat koule namazané krví do tlamy krokodýla. Jinak takový jeskynní medvěd u nás žil až do 17. století. A to je 2 metry vysoká bestie.

A rozpočet na I. akt se má pohybovat na úrovni 150-200 miliónů, cože je například rozpočet Zaklínače 1. A proboha, nemůžete to srovnávat s tituly od EA, Ubisoftu atd. Nejmenší pobočka Ubisoftu má 120 zaměstnanců, tady jich je 25. Člověk se akorát při pročítání diskuze naštve a zjistí, kolik lidí jsou tupější než gumová kachnička.

2466

Odpovědět

To víte pane, jejich blog je totiž psaný v angličtině a to se holt těžko čte a jen málo kdo objeví to kouzelné tlačítko co mají vpravo v rohu, které jako mávnutím kouzelného proutku vše samo přeloží do CZ :D BTW: já to už pročetl celé a musím říct, že jsem vubec netušil, jaké to je vytvářet hru. Mají to tam pekne popsané.

334

Odpovědět

ja iba sa chcem spýtať na toho jaskynného medveďa. čo ja som čítal, tak posledné jedince tohoto medveďa žili pred 8 500 rokmi. Zda ste si ich dobu existencie nepomýlili s Praturom, ktorý žil do 17. storočia, posledný zomrel v roku 1627 v Poľsku. Bolo to obrovské a strašlivé hovädo, ale nebezpečné to neviem. Ovšem by nebolo odveci uloviť si takého Pratura.

64

Odpovědět

+michallkoJeskynní medvěd je samozřejmě myšlen medvěd hnědý, nikoliv jeho bratranec medvěd jeskynní, který měl výšku až 3,5 metru a skutečně žil před 8500 lety. Děkuji za upozornění, špatně jsem to popsal.

252

Odpovědět

Těch 9 km čtverečních mě původně taky dost zklamalo, ale je pravda že lepší než rozlehlej, ale mrtvej svět, kde ty mraky polí, lesů a luk stejně nemá cenu prolejzat, protože tam nic neni. Člověk nakonec stejně využije fast travel a skutečná oblast, po které se pohybuje se omezí na města a různé dungeony...

131

Odpovědět

Už jsem se začínal bát, že člověk s mozkem bude pomalu vyhynulej druh.Ale ještě si jich par najde...Amen Veskoslave.

81

Odpovědět

To je krize, video od ceskeho tymu prekladane zpatky do cestiny :-)

10411

Odpovědět

RPG teda neni muj oblíbenej žánr, a tuhle hru určitě hrát nebudu, ale přeju hodně uspěchu,vypadá to fakt parádně, a je vidět že Warhorse to umí na světový urovni...:) snad se jim to podaří vydat:)

200

Další