Bethesda jsou prostě takový mafiáni :D Ale Fallout3 se jim opravdu povedl. Někdo může remcat že to není fallout, ale myslím že fallouty a fallout 3 dosahují stejných kvalit.
192
gordon (anonym)Odpovědět
25.02.2012 07:57:49
scrolls jeste nevysel ne? tak je to asi fuk ;-D v kazdem pripade byl bych rad kdybyste vydali postupne vsechn 120+ dilu tohoto serialu. Nejdrive samozrejme postupne vsechny dily zamerene na herni spolecnosti a pote i na velke herni znacky. A urcite to delat periodicky a nechte se presunout do prava dolu do sekce Serialy.. nejste v seznamu ani tam nemate ikonku :-(
S tím zápasem v Quekovi to byl super nápad ohledně "Scrolls". Tak by se mohlo řešit víc sporů. :)
230
Colombo (anonym)Odpovědět
03.02.2012 19:29:11
MS a DA jsou jen sračky. S RPG to má málo společného. Witcher 1 a 2 byly strašně lineární.
184
Simi (anonym)Odpovědět
28.01.2012 19:36:43
Stojim si za svými názory z minulých dílů, prostě Bethesda je pro mě zatim nejhorší herní společnost ze zde zveřejněných společností
1910
Alderk (anonym)Odpovědět
26.01.2012 23:28:43
Hezky jsi to shrnul teknone, souhlasím ale s jednou vyjímkou. Podle mě se dobré RPG pořád dělají. Na Mass Effect se teprve chytám ale opravdu od něj čekám FPS s RPG prvky (a dobrým příběhem) ale takový DragonAge (rovněž od BioWare) podle mě parametry kvalitního RPG splňuje. Například při hraní potetovaného trpaslíka se k tobě některá NPC chovají jinak než, když se rozhodneš tetování z tváře odstaranit. Dobrá RPG se pořád dělají ale už se asi musíme rozloučit s představou nového kvalitního RPG ze světa Fallout.
191
Cheaterboy (anonym)Odpovědět
26.01.2012 21:12:57
Víte co fakt stálo za hovno? Fallout tactics. Fallout 3 je prostě jak kdosi řekl "klenot". Radši si zahraju F3 než Skyrim a vůbec jakejkoliv Elder Scrolls
1814
teknon (anonym)Odpovědět
26.01.2012 19:39:18
MM: Dobrá, tak já to vezmu od začátku.
Na počátku bylo Slovo, to Slovo bylo u Boha, to Slovo bylo… ehm, tak moc od začátku radši ne. Co je to vlastně RPG? To se kdysi takhle sešlo pár lidí, jednomu z nich se říkalo třeba PJ a ostatní byli prostě hráči. Každý hráč měl svou postavu, která byla určeny hodnotami a statistikami, a tato postava byla hráčovým abstraktním zastoupením; hrdinou v PJ vyprávěném příběhu. Postavy hráčů měli tedy určité vlastnosti vyjadřující možnosti postav ovlivňovat a formovat onen fantazijí vytvořený svět. Říká se tomu PnP RPG, tzv. Pen aNd Paper RPG
Pak přišel počítač a sním hry elektronické. Statistiky se nám tak přesunuly z papíru do „nul a jedniček“. Elektronická RPG mají (měla?) shodné rysy s těmi papírovými; hráč se zhostil role hrdiny, který se jal, podle připravené příběhové osy, zachraňovat svět a stejně tak jako bývalý „papírový“ hrdina má (měl?) i ten elektronický spoustu statistik; atributy, dovednosti, rysy…. které ovlivňovali úspěšnost jím prováděných akcí.
Dnes jsme, jak už jsem tu napsal, bohužel svědky jakéhosi ořezávání, zjednodušování a zeštihlování systémových částí a klade se čím dál tím více důraz na „lidský faktor“, dobrým příkladem je např. Mass Effect
Mám-li dát příklad z Falloutů, když se tu mluvilo o těch dialozích… V prvních dvou dílech byly,aspoň já si to myslím, dialogy slušně propracované, zajímavé a vtipné(dialogů jsme si toho času mohli užít u Planescape Torment)… a navíc tvá inteligence (resp. tvé postavy) přímo ovlivnila jejich bohatost a možnosti. Pokud jste chtěli hrát za blbce, bylo dobré dát si inteligenci 2 a vás hrdina tak nedal dohromady souvislou větu, říkal jen: shol, gert, bub…. Prostě nesmysly a NPCčka vám často dávala ostentativně najevo, že jste trotl. U třetího dílu jsem tento efekt nezpozoroval a to se mi nelíbí. Ten SPECIAL tam sice je, ale je tam k něčemu? Přijde mi to tak, že dnes se už RPG nedělají, pouze FPS s rpg prvky.
201
Radiaw (anonym)Odpovědět
26.01.2012 18:26:11
Marty: Zničili se sami .. Fallout MMO od Interplaye by stejně stálo za hovno, poněvadž nikdo z původního týmu (tuším až na jednoho člověka) Falloutu na tom nedělal...
192
Marty (anonym)Odpovědět
26.01.2012 13:56:30
Radiaw - Jo, je to šlechetné po tom co obrovské peníze nalili do sporu samotného :) Já říkám že je Bethesda zničila.
182
Radiaw (anonym)Odpovědět
26.01.2012 00:32:18
Mě se ty Bethsedácky fantasy RPG líbí .. začlo to teda až se Skyrimem, ale přemýšlím, že prubnu potom i Oblivion. Ale pojebat jinou hru zrovna nemuseli .. snažili se ale nemají na to, což je docela smutný po deseti letech nepředčit původní hru
184
Alderk (anonym)Odpovědět
26.01.2012 00:09:32
Ještě neodolám několika poznámkám. Například říci že rozsáhlé RPG někdo dohraje za 30 hodin herního času podle mě svědčí o tom že ho tak nějak proletěl tryskáčem. I u Oblivionu jsem strávil okolo stovky hodin (dnes se za to stydím ale byl jsem mladý a hloupý). Witcher 1 mi vystačil zhruba na 120 hodin (jedno dohrání, né tři). Většinou hraju na max obtížnost což může dobu protáhnout, tak se případně nezlobte ti co jste to na lehkou plnohodnotne dohrali za 30h. F1 se dá dohrát i za 20 minut (ale to je prece sranda ne plnohodnotne hrani).
Jsem fanda F1 a F2 a říct, že není možné porovnávat s původními díly F3 je jako by jste nechtěli porovnat Skyrim s Oblivionem a Morrowindem. Po grafické stránce to logicky nejde ale u RPG přece jde o hratelnost, atmosféru a ráz světa (a toto by se mělo nést skrze celou sérii)
182
Alderk (anonym)Odpovědět
25.01.2012 23:51:25
Fallout 3 měl velke prodeje z nekolika duvodu:
1) Fanove puvodnich dvou dilu si koupi nemohli odpustit (nasledovala vlna sebevrazd ;-) )
2) Příliv nových hráčů, kde většina chce jen kosit nepratele a nějaká logika je jim u ....
3) masivní reklamní kampaň (kdo umi ten umi)
Zkrátka nebýt značky Fallout tak to má maximálně poloviční prodejnost a rozhodně by kolem toho nevznikl žádný kult ani velká hráčská základna.
F3 proste nemam rad ještě víc než Oblivion, který jsem přežil víceméně náhodou, když jsem se zázrakem vyhnul smrti ukopáním logickými chybami světa.
P.S. Jsem nadšen že se zde vyskytuje množství hráčů, kteří mají mozek déle než 13 let a jsou schopni klenot jako F3 konstruktivně ohodnotit. Sejdeme se v Hubu přátelé.
Komentáře (85)
Mluvčí (anonym)Odpovědět
21.04.2012 16:35:15
Bethesda jsou prostě takový mafiáni :D Ale Fallout3 se jim opravdu povedl. Někdo může remcat že to není fallout, ale myslím že fallouty a fallout 3 dosahují stejných kvalit.
gordon (anonym)Odpovědět
25.02.2012 07:57:49
scrolls jeste nevysel ne? tak je to asi fuk ;-D v kazdem pripade byl bych rad kdybyste vydali postupne vsechn 120+ dilu tohoto serialu. Nejdrive samozrejme postupne vsechny dily zamerene na herni spolecnosti a pote i na velke herni znacky. A urcite to delat periodicky a nechte se presunout do prava dolu do sekce Serialy.. nejste v seznamu ani tam nemate ikonku :-(
Ajvngou (Překladatel)Odpovědět
09.02.2012 23:08:19
S tím zápasem v Quekovi to byl super nápad ohledně "Scrolls". Tak by se mohlo řešit víc sporů. :)
Colombo (anonym)Odpovědět
03.02.2012 19:29:11
MS a DA jsou jen sračky. S RPG to má málo společného. Witcher 1 a 2 byly strašně lineární.
Simi (anonym)Odpovědět
28.01.2012 19:36:43
Stojim si za svými názory z minulých dílů, prostě Bethesda je pro mě zatim nejhorší herní společnost ze zde zveřejněných společností
Alderk (anonym)Odpovědět
26.01.2012 23:28:43
Hezky jsi to shrnul teknone, souhlasím ale s jednou vyjímkou. Podle mě se dobré RPG pořád dělají. Na Mass Effect se teprve chytám ale opravdu od něj čekám FPS s RPG prvky (a dobrým příběhem) ale takový DragonAge (rovněž od BioWare) podle mě parametry kvalitního RPG splňuje. Například při hraní potetovaného trpaslíka se k tobě některá NPC chovají jinak než, když se rozhodneš tetování z tváře odstaranit. Dobrá RPG se pořád dělají ale už se asi musíme rozloučit s představou nového kvalitního RPG ze světa Fallout.
Cheaterboy (anonym)Odpovědět
26.01.2012 21:12:57
Víte co fakt stálo za hovno? Fallout tactics. Fallout 3 je prostě jak kdosi řekl "klenot". Radši si zahraju F3 než Skyrim a vůbec jakejkoliv Elder Scrolls
teknon (anonym)Odpovědět
26.01.2012 19:39:18
MM: Dobrá, tak já to vezmu od začátku.
Na počátku bylo Slovo, to Slovo bylo u Boha, to Slovo bylo… ehm, tak moc od začátku radši ne. Co je to vlastně RPG? To se kdysi takhle sešlo pár lidí, jednomu z nich se říkalo třeba PJ a ostatní byli prostě hráči. Každý hráč měl svou postavu, která byla určeny hodnotami a statistikami, a tato postava byla hráčovým abstraktním zastoupením; hrdinou v PJ vyprávěném příběhu. Postavy hráčů měli tedy určité vlastnosti vyjadřující možnosti postav ovlivňovat a formovat onen fantazijí vytvořený svět. Říká se tomu PnP RPG, tzv. Pen aNd Paper RPG
Pak přišel počítač a sním hry elektronické. Statistiky se nám tak přesunuly z papíru do „nul a jedniček“. Elektronická RPG mají (měla?) shodné rysy s těmi papírovými; hráč se zhostil role hrdiny, který se jal, podle připravené příběhové osy, zachraňovat svět a stejně tak jako bývalý „papírový“ hrdina má (měl?) i ten elektronický spoustu statistik; atributy, dovednosti, rysy…. které ovlivňovali úspěšnost jím prováděných akcí.
Dnes jsme, jak už jsem tu napsal, bohužel svědky jakéhosi ořezávání, zjednodušování a zeštihlování systémových částí a klade se čím dál tím více důraz na „lidský faktor“, dobrým příkladem je např. Mass Effect
Mám-li dát příklad z Falloutů, když se tu mluvilo o těch dialozích… V prvních dvou dílech byly,aspoň já si to myslím, dialogy slušně propracované, zajímavé a vtipné(dialogů jsme si toho času mohli užít u Planescape Torment)… a navíc tvá inteligence (resp. tvé postavy) přímo ovlivnila jejich bohatost a možnosti. Pokud jste chtěli hrát za blbce, bylo dobré dát si inteligenci 2 a vás hrdina tak nedal dohromady souvislou větu, říkal jen: shol, gert, bub…. Prostě nesmysly a NPCčka vám často dávala ostentativně najevo, že jste trotl. U třetího dílu jsem tento efekt nezpozoroval a to se mi nelíbí. Ten SPECIAL tam sice je, ale je tam k něčemu? Přijde mi to tak, že dnes se už RPG nedělají, pouze FPS s rpg prvky.
Radiaw (anonym)Odpovědět
26.01.2012 18:26:11
Marty: Zničili se sami .. Fallout MMO od Interplaye by stejně stálo za hovno, poněvadž nikdo z původního týmu (tuším až na jednoho člověka) Falloutu na tom nedělal...
Marty (anonym)Odpovědět
26.01.2012 13:56:30
Radiaw - Jo, je to šlechetné po tom co obrovské peníze nalili do sporu samotného :) Já říkám že je Bethesda zničila.
Radiaw (anonym)Odpovědět
26.01.2012 00:32:18
Mě se ty Bethsedácky fantasy RPG líbí .. začlo to teda až se Skyrimem, ale přemýšlím, že prubnu potom i Oblivion. Ale pojebat jinou hru zrovna nemuseli .. snažili se ale nemají na to, což je docela smutný po deseti letech nepředčit původní hru
Alderk (anonym)Odpovědět
26.01.2012 00:09:32
Ještě neodolám několika poznámkám. Například říci že rozsáhlé RPG někdo dohraje za 30 hodin herního času podle mě svědčí o tom že ho tak nějak proletěl tryskáčem. I u Oblivionu jsem strávil okolo stovky hodin (dnes se za to stydím ale byl jsem mladý a hloupý). Witcher 1 mi vystačil zhruba na 120 hodin (jedno dohrání, né tři). Většinou hraju na max obtížnost což může dobu protáhnout, tak se případně nezlobte ti co jste to na lehkou plnohodnotne dohrali za 30h. F1 se dá dohrát i za 20 minut (ale to je prece sranda ne plnohodnotne hrani).
Jsem fanda F1 a F2 a říct, že není možné porovnávat s původními díly F3 je jako by jste nechtěli porovnat Skyrim s Oblivionem a Morrowindem. Po grafické stránce to logicky nejde ale u RPG přece jde o hratelnost, atmosféru a ráz světa (a toto by se mělo nést skrze celou sérii)
Alderk (anonym)Odpovědět
25.01.2012 23:51:25
Fallout 3 měl velke prodeje z nekolika duvodu:
1) Fanove puvodnich dvou dilu si koupi nemohli odpustit (nasledovala vlna sebevrazd ;-) )
2) Příliv nových hráčů, kde většina chce jen kosit nepratele a nějaká logika je jim u ....
3) masivní reklamní kampaň (kdo umi ten umi)
Zkrátka nebýt značky Fallout tak to má maximálně poloviční prodejnost a rozhodně by kolem toho nevznikl žádný kult ani velká hráčská základna.
F3 proste nemam rad ještě víc než Oblivion, který jsem přežil víceméně náhodou, když jsem se zázrakem vyhnul smrti ukopáním logickými chybami světa.
P.S. Jsem nadšen že se zde vyskytuje množství hráčů, kteří mají mozek déle než 13 let a jsou schopni klenot jako F3 konstruktivně ohodnotit. Sejdeme se v Hubu přátelé.
Radiaw (anonym)Odpovědět
25.01.2012 22:19:35
Dostali 2 miliony dolarů od Bethesdy
Marty (anonym)Odpovědět
25.01.2012 22:03:11
Matthew.J - Ne, Bethesda je zničila.